𝓜𝓮𝓜𝓮، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
𝓟𝓸𝓼𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓶𝔂𝓼𝓮𝓵𝓯 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓟𝓸𝓼𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓶𝔂𝓼𝓮𝓵𝓯 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 2 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓪

𝓑𝓮 𝓪 𝓺𝓾𝓮𝓮𝓷 𝓯𝓲𝓰𝓱𝓽𝓲𝓷 𝓪𝓵𝓸𝓷𝓮...👑

خاطرات دوران بارداری

1390/1/30 10:26
نویسنده : 𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼
1,020 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان                                                             

قربونت برم دخترکم امروز می خوام کمی در مورد زمانی که شما تو شکم مامانی بودی

واست بنویسم... روزی که بابایی رفت و بیبی چک خرید ومن استفاده کردم
۲ خط

قرمز پررنگ شد داشتم از خوشحالی سکته می کردم وقتی به بابایی گفتم اونقدر 

خوشحال شد که اومد پیشونی منو بوسید...
                                                                     تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

اره خوشکلم این همه خوشحالی فقط واسه اومدن شمابود تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com نازنینم......

از اون روز به بعد شما شدی همه چیز مامان و بابا.... من دیگه تمام وقتم باشما سپری

می شدفقط فقط به شما نازنینم فکر می کردم که سالم بیایو بشی همدم مامان...

الان که اومدینفسم زندگی من وبابایی یه عطرو بوی دیگه ای گرفته دیگه حتی یه

لحظه هم بدون تو جیگرم دووم نمی یاریم... الهی همیشه زنده باشی

مامان قربون اون لبای کوچولوت بره... من وبابایی خیلی دوستت داریم   

 


eb4m1hvoxrbztnxhu651.jpg

                                                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرشته
15 بهمن 89 18:12
سلام واسه منم دعا کن مامان مهربون