𝓜𝓮𝓜𝓮، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
𝓟𝓸𝓼𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓶𝔂𝓼𝓮𝓵𝓯 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓟𝓸𝓼𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓶𝔂𝓼𝓮𝓵𝓯 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 2 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓪

𝓑𝓮 𝓪 𝓺𝓾𝓮𝓮𝓷 𝓯𝓲𝓰𝓱𝓽𝓲𝓷 𝓪𝓵𝓸𝓷𝓮...👑

برای عشقم تانیا

1392/7/15 23:41
نویسنده : 𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼
587 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام شیطون بلای مامان ..اخ که قربون شیرین زبونیات

برم عزیزکم... فدات بشم اینقد شیطون شدی که نگو

تموم خونه زندگیو بهم میریزی ومامانی هم فقط دنبال شما

می دو... اینقد کارای شیرین می کنی که می خوام بخورمت

تو این ماه محرمی فقط سینه زدی قربون دستای کوچولوت

حرفای جدیدتم ایناس..... مامانا ...مامان من....مامان نرگس

میگم خوشکل مامان کیه سریع می زنی به خودت می گی من

تلفن زنگ می زنه  می گی ...کیه... کجا.. ویا میگی مامان بریم

اگه جیزی بخوای بهت ندیم فوری می گی بد..وسریع مارو بازبون

خودت دً می کنی یعنی می زنی.... یه چیزی که برات میارم بخوری

سریع به من تعارف میکنی ومی گی بخور... و یا صدام می کنی ومی گی

مامان بیا...واگه کار اشتباهی بکنی خودت با انگشتت می گی آخ..آخ..

واگه از چیزی خوشت نیاد می گی اه...اه... ووقتی تشنت میشه

می گی مامان آبه... قربون حرف زدنت شیرینم.... راستی یه

تولد کوچولو واست گرفتم که خیلی بهمون خوش گذشت

وشما هم خیلی دخمل خوبی بودی حالا عکسارو می زارم تا ببینی

دوستت دارم نازنینمممممممم..... بوووووووووووس

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بیتا
30 دی 90 17:33
نمایشگاه بین المللی سرگرمی کودک و نوجوان محل برگزاري : تهران – محل دائمي نمايشگاه هاي تخصصي شهرداري تهران – بزرگراه چمران - جنب بوستان گفتگو تاريخ برگزاري : 5الي 9 بهمن ماه سال 90 ساعت بازيد : 10 صبح الي 19 عصر ........................................................ منتظر دیدار شما در نمايشگاه تخصصي دنياي اسباب بازي، آموزش و سرگرمي هستیم. زمان : 13 لغايت 16 بهمن ماه 1390 - ساعات بازديد : 10 لغايت 20 محل برگزاري:خيابان فاطمي، خيابان حجاب، مركز آفرينش هاي فرهنگي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان ........................................................ جت رو..............هدیه خلاقیت
مامان تانیا
18 بهمن 90 20:12
سلام من مامان تانیا هستم دختر گل ما درست 28 روز از دختر ناز شما کوچیک تره ولی دوتایشون خیلی نازن اگه دوست داشتید یک سری به ما بزنید به جای من دختر گلتون رو یه بوس بکنید.