𝓜𝓮𝓜𝓮، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
𝓟𝓸𝓼𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓶𝔂𝓼𝓮𝓵𝓯 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓟𝓸𝓼𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓶𝔂𝓼𝓮𝓵𝓯 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 2 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓪

𝓑𝓮 𝓪 𝓺𝓾𝓮𝓮𝓷 𝓯𝓲𝓰𝓱𝓽𝓲𝓷 𝓪𝓵𝓸𝓷𝓮...👑

عشقم 2 ساله شد

1392/11/14 18:51
نویسنده : 𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼
461 بازدید
اشتراک گذاری


سلام مامانی تولدت مبارک عسیسم . قربونت برم که داری بزرگ میشیو

مامان واسه بچه گیات دلتنگی میکنه عشقم . خیلی شیرین زبونی

مامانی . هوش واستعداد زیادی داری جیگرم علاقه به نقاشی .

زبان نگلیسی وخواندن ونوشتن داری 25 کلمه رو قشنگ می خونی

مامان و نقاشی می کنی اشکال هندسی رو خوب میشناسی

وهرجا مبینی سریع به مامان میگی ..رنگارو میشناسی .

شعرم می خونی قربونت برم باهوشم .جمله بندیاتم حرف نداره

بعضی موقه یه چیزایی به مامان بابا میگی که منو بابایی می خواییم

بخوریمت شیرینم.قهر کردنت خیلی شیرینه چون بعدش مامانو بوس

می کنی ومیگی آشتی نقس مامان ..دوستت دارم عشق زندگیم

وحالا تولد

خوشگل مامان تولدت بهترین روز زندگیمه . دوستت دارم

منو بابایی واست یه تولد سه نفره گرفتیم که عکساشو واست می زارم

 

 

 



پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

rojana
11 دی 91 11:41
سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار جذاب و زیبایی دارید و لی 1 چیز بدی دیدم تو وبلاگت میدونی چیه ؟ آمار وبلاگت خیلی کم بود حالا دوست داری وبلاگت بازدید بیشتری پیدا کنه؟ زود بیا با دو کلیک وبلاگت را داخل این سایت ثبت کن و لینک این سایت را بزار داخل وبلاگت بعد چند روز ببین چقدر وبلاگت فرق کرده و آمارت چقدر پیشرفت کرده من خودم ثبت کردم وبلاگم را نتیجه گرفتم تو هم مطمئن باش ضرر نمیکنی امتحان کن
مامان ساجده
16 دی 91 18:05
عزیزم تولدت مبارک