𝓜𝓮𝓜𝓮، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
𝓟𝓸𝓼𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓶𝔂𝓼𝓮𝓵𝓯 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓟𝓸𝓼𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓶𝔂𝓼𝓮𝓵𝓯 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 2 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓪

𝓑𝓮 𝓪 𝓺𝓾𝓮𝓮𝓷 𝓯𝓲𝓰𝓱𝓽𝓲𝓷 𝓪𝓵𝓸𝓷𝓮...👑

𝓶𝓲🌸

1401/3/26 16:30
نویسنده : 𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼
283 بازدید
اشتراک گذاری

𝓗𝓮𝓵𝓵𝓸 𝓗𝓮𝓵𝓵𝓸

کسایی ک پست قبلی منو خوندن پاکش کردم چرا؟ چون بهش عمل نکردم😂من ادم عملی انها نیستم😂خب یکم غمگینی اضافه کنیم

راستش من اصلا اینجوری نیستم درون و بیرون من فرق داره 

منو از ظاهر میبینن مثل همه و همیشه

من دارای شخصیت:احساسی، حساس، مهربون، دلسوز، یکم مغرور، جذاب، ساکت و اروم، زیاد اهل صحبت کردن نیستم، صلح طلب، کتاب خون، کیوت و بامزه، عاشق سکوت و آرامش، عاشق اهنگ، عاشق طراحی، غمگینی هارو دوست دارم(بعضی موقع ها ی چیزایی بهم این حس رو میدن و این حس و دوس دارم)، جدی، بعضی وقتا شوخ، رک، زیاد اعتماد بنفس ندارم

تیپ شخصیتی من Isfp هستش

(درون‌گرا، حسی، احساسی، ادراکی)

تیپ شخصیتی ISFP اخلاق دوستانه‌ای دارند و به‌خوبی با افراد دیگر کنار می‌آیند، اما آنها قبل از اینکه صمیمی شوند، باید افراد را خوب بشناسند. 

می‌توانید دوست خوبی برای یک ISFP باشید، اگر با پذیرش نوع شخصیت‌ او، حمایتش کنید.

ISFP ها می‌توانند بسیار خوش‌قلب و شوخ باشند، اما در بعضی مواقع نیز بسیار جدی هستند؛ پس این را بپذیرید که دوستتان زمان‌هایی را با شما به اشتراک بگذارد و در زمان‌های دیگری به یک فضای شخصی‌تر عقب‌نشینی کند.

دارم بر اساس کارهایی ک دوست دارم روزمو پر میکنم🌸

پسندها (7)

نظرات (1)


26 خرداد 01 17:19
انیونگ!
منم intjهستم
فکنم تیپ شخصیتی کمیابی باشه،تا اونجایی که میدونم هشت دهم از دو درصد افراد تشکیل دهنده جامعه رو خانمایintj تشکیل میدن
آره...درونگرا،بابصیرت،متفکر،قضاوت کننده میشه مخففش
هاراستی من نازلیم
𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼
پاسخ
درمورد تیپ شخصیتیت شنیدمم نازلی جون😘بله میدونم نازلی هستی عزیزمم🥰