𝓜𝓮𝓜𝓮، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
𝓟𝓸𝓼𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓶𝔂𝓼𝓮𝓵𝓯 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓟𝓸𝓼𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓶𝔂𝓼𝓮𝓵𝓯 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 2 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓪

𝓑𝓮 𝓪 𝓺𝓾𝓮𝓮𝓷 𝓯𝓲𝓰𝓱𝓽𝓲𝓷 𝓪𝓵𝓸𝓷𝓮...👑

شبانه های من💙🌛🌝✨

1401/3/26 21:36
نویسنده : 𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼
461 بازدید
اشتراک گذاری

هر شب من وصف میشود با:

روتین شبانه ی من

☽︎مراقبت از دندان☾︎

☽︎خاموش کردن گوشی☾︎

☽︎لباس خواب☾︎

☽︎نوشتن اهداف و برنامه ریزی برای فردا☾︎

☽︎یادداشت شبانه، شکرگزاری☾︎

☽مطالعه قبل خواب☾︎

☽︎خواب با کیفیت☾︎

☽︎در آرامش ملکوتی شب ها ☾︎
چه زیباست در پیشگاه معبودی بنشینیم
که به حکم حکمتش روز های ما پویایی بخشیده
و به لطف رحمتش به شب های ما آرامش و سکون... 
☽︎شبتون الهی دوستان گلم☾︎

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)


26 خرداد 01 21:51
چ زیبا و رویایی😜✨🌙
𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼
پاسخ
مرسی یاسی🌛✨
setiseti
27 خرداد 01 10:43
خیلیم عالی ولی میدونی شب ما تو سه کلمه خلاصه میشود 
جیش بوس لالا😂😂😂😂
𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼
پاسخ
😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

27 خرداد 01 14:08
شب من مخلفات نداره،صاف خواب حتی شده رو مبل🤪😴
𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼
پاسخ
😂😁😘
سایهسایه
28 خرداد 01 0:04
منم خیلی عکس روزمرگی از وبم دارم ولی امان از 
من قبلا تا ۳ صبح کتاب میخوندم الان آهنگ گوش میدم و لالا
𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼
پاسخ
😁من دیروز ۱۴۱ صفحه کتاب خوندم😁