𝓜𝓮𝓜𝓮، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
𝓟𝓸𝓼𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓶𝔂𝓼𝓮𝓵𝓯 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓟𝓸𝓼𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓶𝔂𝓼𝓮𝓵𝓯 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه سن داره

𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓪

𝓑𝓮 𝓪 𝓺𝓾𝓮𝓮𝓷 𝓯𝓲𝓰𝓱𝓽𝓲𝓷 𝓪𝓵𝓸𝓷𝓮...👑

اولین غلت زدن و اولین فرنی تانیا جون هورااااااااااااااااااااااااا

1390/3/24 22:43
نویسنده : 𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼
433 بازدید
اشتراک گذاری


سلام قربونت بره مامان  نازنیم خیلی وقته نیومدم واسه دخملم چیزی بنویسم 

اخه هزار ماشالا شما خیلی شیطون بلا شدی جیگرم دیگه مامانی به هیچ کاری 

نمی رسه عروسک مامان قربون خنده هات برم مهربونممممممممممممم
 

                                                      

عزیز دلم شما اولین غلت تو تو 5 ماهو 12 روز زدی کی مامان از خوشحالی جیغ

کشید خیلی خوشحال شدم واز خدا به خاطر دادن شما تشکر کردم عشقممم

واولین فرنیتم تو 5ماهو 9 روز نوش جان کردی وبا ولع تمام خوردی فدات شم

                                                                                                             ولی روز بعد که خواستم بهت بدم پرید گلوت ومن خیلی ترسیدم وگریه کردم

دکترشما هم گفت تا پایان شش ماهگی دیگه چیزی ندم گلممممممممممم

                                           

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان علیرضا
27 خرداد 90 10:30
چقدر نازه دختر گلتون یه سر به وبلاگ پسر گل منم بزنین اگه از عکساش خوشتون اومد می تونین عکسای تانیا جونم برام بفرستین تا با یه هزینه خیلی کم عکسای خوشگل خوشگل براتون درست کنم و بفرستم.